إعـــــــلان

تقليص
1 من 2 < >

تنويه هام - خاص بساحات السياسة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تم اخفاء ساحات السياسة بما انها كانت سبب في فرقة العديد من الاعضاء
ونتمنى عدم التحدث في السياسة في اي ساحة سواء العامة او غيرها
المنتدى منتدى تنموي ديني والالفاظ والكلمات التي استخدمت في ساحات السياسة
اصبحت لا تناسب المنتدى وهدفه .. وتم اتخاذ هذا القرار
في ضوء بقاء الحالة السياسية كما هي في بلادنا العربية
وفي ضوء استعدادنا لاستقبال شهر رمضان المبارك في الأيام القادمة
فكل عام وانتم بخير وبلغنا واياكم شهر رمضان الكريم نشكركم

ونتمنى لكم كل التوفيق

ادارة المنتدى

2 من 2 < >

انتظرونا بعد رمضان

انتظرونا بعد رمضان

مع تحياتي
المودريتور الاحمر

شاهد أكثر
شاهد أقل

هذه ايام اجابة فتعالوا ندعو سويا الليلة ...

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يا استاذنا الغالى
    ربنا يكرمك يا دكتور الحلقة النهاردة كانت رائعة جدا جدا جدا وبما ان حضرتك فى العمرة ادعيلنا كتير بقى يا دكتور
    انامش عارفة اقول لحضرتك ايه عن حلقة الصلاة والله كانت من احلى واهم الحلقات فى البرنامج عايزة اقول لحضرتك انى اول مرة احس بحلاوة الصلاه كدةوالله يا دكتور النهاردة صليت المغرب بنية انها تعطينى قوة لاقيم الليل ومع انى كنت تعبانة جدا ومش نايمه من امبارح والله الحمد لله صليت التراويح بقوة غير عادية
    وكنت عايزة اقول كمان انى كلمت كل الناس اللى كان ليهم فضل عليا فى حياتى وشكرتهم ولكن لسة انسان واحد هو حضرتك والله يا دكتور انا لو قعدت اشكر حضرتك يومين هيبقى قليل على حضرتك لان حضرتك ليك فضل كبيراوى عليا بعد فضل الله طبعا
    ربنا يكرمك يا دكتور ويعزك وينصرك ااااامين
    عمرو خالد
    ما شاء الله ربنا يعزك يا شيماء علي الموهبة الجميلة الرائعه ... أنا ارسلتها لادارة الموقع لتقوم بوضعها في قسم أقلام الاعضاء علي الموقع .. لتبقى دائما موجودة علي صفحات الموقع .. ربنا يعزك يا شيماء

يا دكتور عمرو بجد حلقة النهارده كانت روعه أوي والله كنا محتاجنها أوي والله
      أنا كنت عايزه أقول لحضرتك على حاجه............
      انا النهارده أثناء البرنامج حسيت( بلحظة هنالك) وفعلا دعيت من قلبي والله أنا طول الحلقه بعيط وادعي بطريقه أول مره في حياتي أحس بكدا أنا كنت حاسه اني روحي طايره في السماء والله شعور مهما وصفتهولك مش حاقدر أوصفوا بجد أحساس جميل أوي بعد ما دعيت حسيت بطمأنينه وسعاده لاتوصف أتمنيت اللحظه دي ماتخلصش وتفضل مستمره
      بجد ربنا يسعدك زي ما أسعدتني والله ويكرمك ويباركلك ويزيدك من العلم كمان وكمان يارب
      اذا صح منك الود فالكل هين وكل الذي فوق الترابي تراب فليتك تحلو والحياة مريرة وليتك ترضى والانام غضاب وليت الذي بيني وبينك عامر وبيني وبين العالمين خراب

السلام عليييييييكم ياشباب

ازيكم ؟ ازي حضرتك دكتور عمرو

والله حلقت اليوم خلتني ابكي بكاء شديد

واول ماخلصت الحلقة قومت اتضوء واصلي وسجدت لله

وبكيت بكااااااء وادعي
        اللهم انك عفو تحب العفو فأعفو عنا

ربنا يخليك لينا يادكتور عمرو خالد
          والله الحلقتين روعة أوي
          ربنا يستجيب لينا دعاؤنا يارب ويارب نعرف ندعي
          ادعيلي ربنا يرزقني بالزوج الصالح عاجلا غير آجل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

شكراً أستاذي على هذه الحلقة الرائعة .. ربنا يكرمك .. فعلاً .. هذا الشيء آخر مرة شعرت فيه من سنتين تقريباً .. ولكن اليوم تذكرت هذا وأحسست فيه من جديد ..
            الله يديمك .. عمرة مقبولة .. وشكراً لدعواتك ..
            اشتقنا لردودك ..
            الله يعطيك العافية .. ^_^
            sigpic

فلسطيـــــــ غـــــ نصرك يا الله ــــزة ــــــــــن

المشاركة الأصلية بواسطة عمرو خالد
            وعليكم السلام ربنا يبارك فيك شموخ فلسطينية ويوفقك وان شاء الله تحققي ما تتمني
            شموخ فلسطينية ربنا يوفقك ويكرمك ويرضى عليكي وبلغي كلا من lilian و rawan سلامي ودعواتي لهم بالتوفيق والرضا من الله عز وجل

اللهم ارزقنا دعاء مستجاب

والله الدعاء سلاح المؤمن ,فقد مررت بظروف قاسية جدا فى بداية اغترابى عن اسرتى للدراسة وحينها دعوت الله بكل حواسى دعاء الرسول(اللهم انى اشكو اليك ضعف قوتى وقلة حيلتى وهوانى على الناس يا ارحم الراحمين انت رب المستضعفين وانت ربى الى من تكلنى الى قريب يتجهلنى ام الى عدو ملكته امرى ,ان لم يكن بك غضب على فلا ابالى ولكن عافيتك اوسع لى اعوذ بنور وجهك الذى اشرقت له الظلمات وصلح عليه امر الدنيا والاخرة من ان تنزل بى غضبك او يحل على سخطك لك العتبى حتى ترضى ولا حول ولا قوة الا بك)كنت ادعو به وابكى بعد ان ضاقت بى السبل وفعلا لاملجأ من الله الا اليه,وكررتها يوم عرفة ووالله بعد عدة ايام استجاب الله دعائى وابدلنى خيرا مماكنت فيه فلله الحمد,الحمد لله دعوناه كثيرا واستجاب لنا يارب وفقنا لحسن الدعاء وارزقنا الاجابة يا مجيب,ربنا يعزك دكتور عمرو جددت (هنالك)فى نفوسنا .
              الثائر الحق هو من يثور ليهدم الفساد ثم يهدأ ليبنى الأمجاد

السلام عليكم دكتور عمرو
                ربنا يبارك فيك و يرزقنا و اياك الجنة و السعادة فى الدنيا و الاخرة
                والله يا دكتور الحمد لله انا بدعى من اول رمضان دعوات معينة و ان شاء الله ربنا هيستجيب منى قبل ما ينتهى رمضان و حضرتك كمان ادعيلى ربنا يرزقنى اللى بتمناه فى الدنيا و الاخرة
                يا رب اجب دعوانا كلنا يارب انك مجيب الدعاء
                و ربا يرزقك الحج السنة دى يا دكتور و يعزك يا رب

دعوة أمى مستجابة كدعوة ام مريم

بارك الله فيك دكتور عمرو لقد تحققت معى كلمة هنالك حين كانت أمى تقرأ الآية بتاعة أم مريم (رب انى وهبت لك ما فى بطنى محررا)دعت هى الاخرى نفس الدعوة وكانها بتقول وأنا كمان يارب عايزة اوهبلك ما فى بطنى محررا فوضعت أنثى وهى أنا فقالت مثلما قالت أم مريم (رب انى وضعتها أنثى والله أعلم بما وضعت )فالحمد لله ربنا استجاب لها لكنها سمتنى جهاد مش مريم بس الحمد لله كل ما انا فيه من نعمة ربنا فهو بفضل دعوة امى لى وأنا لسه فى بطنها وبشكر ربنا جزيل الشكر والحمد انه وهبنى أم مثالية مثل امى من اول يوم وهبتنى لله وسأظل أحافظ على عهد أمى الى آخر لحظة فى حياتى فادعيلى يا استاذ عمرو ربنا يثبتنى ويهدى أخى ويجعلة بار بأمى وربنا يكرمك ويرزقك الاخلاص ويثبتك يارب
                  آمييييييييييييييين
                  sigpic

يا من ارتقى بالفن رقى النجم فى السما اليك خالص دعواتى

بعد بسم الله الرحمن الرحيم
                    السلام عليكم أستاد عمرو خالد وكل العاملين على الموقع دون نسيان شباب صناع الحياة في كل البلدان العربية و السلامية فهده تحيتي مني أليكم بمناسبة الشههر الكريم , تأخرت على المنتدى كثيرا بسبب عطل في اأنترنت و ها أنا اليوم سعيدة بمراسلتك يا أستاد عمرو خالد و رسالتي هي حول حلقة الدعاء و كيف أن الدعاء يساعد على توثيق العلاقة بالله تعالى فهو كما أسلفت في الحلقة (هو صلة عامرة بالله) فأنا شخصيا أدا حاولت التدكر في سيناريو حياتي لرايت أجابات لأدعية دعيتها مثلا عن النجاح في الباكلوريا فكانت الجابة وعن النجاح في الجامعة وكان دلك ألى ان اخدت هدا العام الليسنس في البيولوجيا وكل الفضل للله سبحانه ولكن ليس الهدف هو دكر النجاح لأنه هدا السيناريو تكرر مع الكثيرين فأدا سألتهم يجيبون نفس الجواب و السيناريو يعيد نفسه و لكن النجاح الحقيقي هو عندما ننجح نتدكر الله وكأننا نتدبر في النجاح ونقول عندئد كان هدا بسبب دعاء أي اننا يجب ان نتدكر الله القوي الدي أمدنا بالقوة من اجل النجاح والدي كان معنا خطوة خطوة , فهدا ما شعرت به حقا ها العام وهو يختلف عن النجاح بدون تدبر وبدلك تتحقق السعادةوأيما سعادة سعادة ان الله معك وسعادة النجاح .
                    ياأستادي عمرو خالد أنا اريد ا ناقص عليك قصة تخصني شخصيا وأنا حقيقة اشعر بالخجل لقصها عليك فهي تدور حول كيفية خطبتي لشاب ستتعرف عليه في قصي للقصة وعندما اتدكرها أحس بشىء في قلبي لا أعلم ماهو ربما حزن أو شىء من هدا القبيل والبدايــــــــــــــــــة, أنني ألتحقت بالمدرسة القرانية في المسجد قريتي هدا من حوالي عامين و هناك استادة متخصصة في القراءات تعلم دلك فكنت سعيدة و عليت همتي و اجتهدت الى أن تعلمت أحكام التجويد وياتي يوم وأنا جالسة في المسجد حتى دعتني أخت أستادتي لتخطبني لأخوها فوافقنا على اساس اخىق أستادتي و على اساس الدين فكنت أنا مازلت في السنة الثانية جامعي وشرطت أن أكمل دراستي وأملي في الماستر تخصص بيولوجيا وشرطي الثاني هو أن يكون متدين على العلم أن أخت أستادتي قالت أنه لا يستطيع أن ينتظر أكثر من عام و بعد عام أتت بعد طول أنتظار وفي هدا الصيف وتكلمت أستادتي مع أمي على القضية و كأنها أعادت الطلب مرة ثانية ولكن هده المرة دكرت أسم اخوها و مادا يعمل فهو أمام وله ماجيستير تخصص قراءات (متخصص قراءات قرءان) ولم تحبب دكر شرطه حتى ألحت أمي ثم قالت لا تعمل فأخدنا الموضوع تشاورنا وقبلنا ولكن لم أتنازل عن أكمال دراستي وخوفا من أن يكون متعصبا في الدين حتى أكتشفه أكثر لأنها لم تدكر لنا معلومات زيادة عنه قلت لها أني أحب ان أقوم بدورات خاصة في الانجليزية التي تساعدني كثيرا في تخصصي حتى تكتمل صورتي وأني لي أهداف وأريد ان اكون قدوة لاولدي مثلك يا استاد عمرو خالد ومع العلم أن السنة الملضية لم تعرفنا حتى باسمه فكان بالنسبة لي علامة استفهام واقترحت أمي أن يقابل اخوها أبى ويتفاهمل على الموضوع فاخدت عنواننا وهاتف أبي حتى يتصل أخوها بابي ويتفقا على موعد واكن الصدفة أنهم لم يكلم أبي ولم يتصلو لمدة ثهر حتى اليوم كان هدا في وسط شهر جويلية وأنا من النوع المحب للدراسة كما أسلفت وأعلم أن هدا مايزيدني ثقة في نفسي وكفاءة اكثرفكنت متمنية أن لايكون مشكل في هدا الموضوع فانا لم أطلب مالا ولاثيء وراعيت مستواه الجتماعي في دلك بل طلبت علما ووافقنا في البيت على انه ادا اتى الى البيت لن نرده خائبا ولاأعلم يا أستاد عمرو ما حصل بالضبط في منزلهم لأن المشكلة ليست لدي بل لديهم أضن وأنا متخوفة من سكوتهم على الموضوع فهم لم يقولو لنا أدا قبلو أم لأ ولو رفضو لكان أرحم لأني غضيت البصر عن الموضوع و بعد رمضان ساكمل أختبار السياقة فأنا لاأعلم بالضبط ماالمشكلة هل فيألتحاقي بالسياقة مع أنني ألتحقت قبل ما تأتي أستادتي لتطلبني لأخوها هدا العام و تطلني رسميا فهدا الأمر أضنه يعنيني ولا يعنيهم ولو كانت المشكلة هنا لجهرو بها , فلا أستطيع أن أمنع نفسي من أمور أتعلمها في هده الدنيا و تكون في وقت الثدة عون لي فأتخد الأسباب في هده الدنيا وأنا اتعلم بضوابط شرعية وانا اليوم ازاول الدراسة في المسجد عند أستادتي و لكن للاسف تغيرت وجهة نظري لها ولعلئلتها وأنا لآاريد هدا أنا اخترت المسجد لهدف القرءان وليس لهدف آخر و ما يحزنني هي الطريقة التي أتت بها للخطبة وأحسست أنهم أستصغرونا ولم يعطوا لأبي قيمة مع أني من أسرة معروفة أسرة أطباء و ما لا أفهمه هل خريجة شريعة تتصرف هكدا و لمادا لم يكونو شفافين معنا كما كنت انا شفافة معهم ؟ هده تساؤلات يا أستاد عمرو لاأجد لها أجابة فهلا أجبتني بعد ادنك , لقد أطلت عليك ولكن هدا فقفط لأخراج ماعندي وما في قلبي ويمكن أن تكون قصتي أبتلاء أو تجربة أريد أن أستخلص منها المفيد من منظورك و السلام عليك يا أستادي .

السلام عليكم ورحمة الله..
                      استاذ عمرو بستحلفك بالله لو قدرت ترد على مداخلتي تعمل كده لاني محتاج رد حضرتك جدا؛
                      انا من ايام برنامج باسمك نحيا واسم الله المجيب وانا اتعلمت يعني ايه دعاء وايه هي عبادة الدعاء وقد ايه هي جميلة وبتقربني من ربنا اوي.
                      وكانت ليا دعوات كتيرة كنت بدعي ربنا انه يحققهالي والحمد لله منها اتحقق وكتير متحققت عشان يا اما انا صرفت نظر عنه يا اما خلاص بقى مستحيل.
                      لكن دلوقتي انا مش حاسس اني ليا مطالب معينة عايزها وعايز الح في الدعاء بيها .. اوقات بحس اني مش خايف من الموت ولا من عذاب القبر ولا النار ولا كده .. الناس بتتأثر اوي لما الامام يدعي ان ربنا يحفظنا من الحاجات ديه وانا غالبا ببقى عادي مش متأثر .. مش بعرف ادعي بحاجة غير ان ربنا يتقبل مني اعمالي الكويسة اللي بيقدرني عليها وبيعملها وانه يكون معايا بدعي واقول :"اللهم تقبل مني واجعلني من عبادك المقبولين وارزقني معيتك" هو ده بقى اللي بقيت بدعي بيه اغلب الاوقات
                      حاسس ان هي دعوات ممكن متكنش مهمة لناس كتير عشان تخليني ابقى ملح في دعائي عليها
                      وحاسس اني لو ربنا رزقني معيته وتقبل مني يبقى خلاص ولا هحتاج حاجة في الدنيا ولا هبقى خايف من الاخرة.
                      مش عارف ده حسن ظن بالله ولا ده تواكل ومش توكل ولا ده سوء ادب مع الله
                      نفسي حد يعرفني انا بحس اني وحش اوي وبعيد لما مش ببقى ببكي ولا بتأثر"غالباً" زي ما الناس بتعمل كده اثناء دعاء الامام بالحاجات اللي قلت عليها من شوية
                      اسف على السؤال الصعب ده وعلى اني طولت على حضرتك .. لكن انا محتاج حضرتك تعرفني بالله عليك لو قدرت.
                      حاجة اخيرة حابب ادعي بيها .. ربنا يرزقني صحبة حضرتك في الدنيا والاخرة
                      http://forum.amrkhaled.net/showthrea...post1051267579
                      تعالوا نحب مصر .. تعالوا نعرف مصر

http://forum.amrkhaled.net/showthread.php?t=327347
                      انا المصري يا نيل .. رسالة حب

اثر الدعاء فى حياتى كبير اوى
                        انا دعيت ربنا كتير رمضان اللى فات ان ربنا يكرمنى فى الثانوية
                        وسبحان الله نزل المطر السنة دى فى غير ميعاده خالص عندنا كان فى شهر 5
                        حسيت ان ربنا بعتهولى قبل امتحاناتى بشهر عشان ادعيه فى المطر ويستجيب لى
                        والحمد لله ربنا كرمنى كرم كبير اوى وجبت 95.1 %
                        وبدعى ان ربنا يكرمنى فى التنسيق
                        وقبل كده دعيت ربنا كتير فى 6 ابتدائى و3 اعدادى انى اكون من الاوائل
                        والحمد لله كنت من الاوائل على المحافظة فى 6 ابتدائى و3 اعدادى

اللهم امين ربنا يبارك فيكِ يا zaytona وربنا يوفقك دائما بحسن ظنك وثقتك بالله

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته وانتِ طيبة بخصوص قراءتك للقرآن لازم تستعيني بكتب التفسير وقصص القرآن وبأذن الله تقدري تستفيدي وتتعلمي منها , جزاك الله كل خير ربنا يتقبل منك

اللهم امين ربنا يبارك فيك ويوفقك يا zaytona

انتوا عارفين يا جماعة انا من اول ما بدا رمضان كنت بدعى اللهم الهمنى علما اعرف به اوامرك واعرف به نواهيك وارزقنى الله بلاغة فهمالنبين وفصاحة حفظ المرسلين وسرعة اللهاك الملائكة المقريبن والله يا جماعة من بعديها سبحان الله بقيت بقرا كتب كتير عن الفقه من بعدت مكنت مش قادرة ونفسى قافلة من القراة وبجد سبحان الله ذاكرتى بقت قوية والله بجد سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
                          ’ اهبطوا مصرا فان لكم ما سألتم’’ 61 البقرة
                          ’’ واوحينا الى موسى واخيه ان تبوءا لقومكما بمصر بيوتا’’ 87 يونس
                          ’’ وقال الذى اشتراه من مصر لامراته أكرمى مثواه’’ 21 يوسف
                          ’’ وقال ادخلوا مصر ان شاء الله أمنين’’ 99 يوسف
                          ’’ ونادى فرعون فى قومه قال ياقوم اليس لى ملك مصر وهذه الانهار تجرى من تحتى,, 51 الزحرف

دعوة أمى كدعوة ام مربم

بارك الله فيك دكتور عمرو لقد تحققت معى كلمة هنالك حين كانت أمى تقرأ الآية بتاعة أم مريم (رب انى وهبت لك ما فى بطنى محررا)دعت هى الاخرى نفس الدعوة وكانها بتقول وأنا كمان يارب عايزة اوهبلك ما فى بطنى محررا فوضعت أنثى وهى أنا فقالت مثلما قالت أم مريم (رب انى وضعتها أنثى والله أعلم بما وضعت )فالحمد لله ربنا استجاب لها لكنها سمتنى جهاد مش مريم بس الحمد لله كل ما انا فيه من نعمة ربنا فهو بفضل دعوة امى لى وأنا لسه فى بطنها وبشكر ربنا جزيل الشكر والحمد انه وهبنى أم مثالية مثل امى من اول يوم وهبتنى لله وسأظل أحافظ على عهد أمى الى آخر لحظة فى حياتى فادعيلى يا استاذ عمرو ربنا يثبتنى ويهدى أخى ويجعلة بار بأمى وربنا يكرمك ويرزقك الاخلاص ويثبتك يارب
                            آمييييييييييييييين
                            sigpic

يا من ارتقى بالفن رقى النجم فى السما اليك خالص دعواتى

والله يا دكتور عمرو خالد احس انك تشعر بكل ما يجول بخاطرنا لا ادري كيف المهم كل يوم تتكلم عن موضوع تكون احداث ذلك اليوم مناسبة له كثيراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
                              البارحة بعد حلقة الصلاة رحت وصليت والحمد لله خشوع لم اذق مثله من قبل وزياده على ذلك جاتني نوبة بكاء اثناء الصلاة والدعاء كان طالع من القلب واقول ياااااااااااااااااارب اصرخ في اعماقي واقولها وتاثرت كثيرا
                              استغربت لما حدث كل هذا وجاءت حلقة اليوم لكي تزيدني سعاده اكثر واكثر واطمئن ان دعواتي ستجاب ان شاء الله يااااااااااارب
                              ساروي لكم قصة صارت معي عن استجابة الدعاء لما ندعي من القلب ونقول يااااااااااااااااارب
                              بليلة من الليالي امي صحيت بالليل ولا ادري شو صار لها
                              قامت تصرخ وهي مختنقه وكأن روحها حتطلع وتقول خلاص يا بنات انا حموت خلاص وبدت تشهد انا وقتها بقيت مش عارف انا مين اصلا
                              حسيت اني تايهة و الدم نشف في عروقي امي غاليه عليا كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
                              ورحنا جبنالها ميه وهي بتزيد الحاله عليها و وشها صار رح يزرق وخلاص مش عارفين نعمل ايه وبدينا نبكي و انا اتنطط مش عارفه اعمل ايه وبعدين بديت ادعي ياااااااااااااااااااااااارب ياااااااااااااااااااااااارب يااااااااااااارب طول بعمرها يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااارب لا تحرمني منها يارب وابكي وكان الدعاء والله من القلب
                              وبعد شوي راحت عنها الحاله واتزرع في وشها الدم ورجعت عاديه والحمد لله يااااااااااااااااااااااااااه لحظات صعبة جدا وما صدقت انها راحت ورجع كل شي متل ما كان
                              وقتها حسيت كانها معجزه صارت معنا الحمد لله يااااااااااااااااااااااااااااااااارب
                              أسأل الله ان طيل في عمرها ويحفظها ويخليلي ياها ولا يحرمني منها يااااااااااااااااارب قولو امين
                              sigpic
                              يارب يا جنة الفردوس يرزقك نفس مطمئنة ... وجزاك الله خيرا علي الفيديو التي قمتي باعداده من أجل الترويج لبرنامج رحلة للسعادة فقد استمعت حقا بمشاهدته .. اسال الله أن يجعلك من عتقاؤه هذه الليلة وان يثبتك علي طاعته
                              جنة الفردوس ابنتى الغالية أتمنى ان تكوني بخير دائما وطبعا هي من الاعضاء المميزين ربنا يكرمها ويبارك فيها

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيك يا دكتورربنا يخليك ويكرمك وينفعك زى ما بتنفعنا يارب حضرتك ليك حق كتير ربنا بيستجيب واحنا ببنسي والشيطان بينسينا انا النهارده اتفرجت علي الحلقه عند اخويا الي ربنا رزقه بمولوده اول امبارح بعد دعاء 7 سنين ان يرزقوا بالخلفه وقعدت افتر انا دعيت اد ايه ليهم وظننت انها لن تستجاب وافتكرت ساعتها دعوتي لنفسي في جامع الحصرى وقت محضرتك كنت بتفسر سورة مريم وساعتهاحطيت ايدى علي بطني وقلت يارب ارزقني بالخلف الصالح لكي اقول اني نذرت لك ما في بطني محررا وبعدها ب 10 ايام عرفت اني حاول ووضعت يوسف وحتي الان عماله افتكر اد ايه دعيت وربنا استجاب بس انا الي نسيت

يعمل...
                                X