إعـــــــلان

تقليص
1 من 2 < >

تنويه هام - خاص بساحات السياسة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تم اخفاء ساحات السياسة بما انها كانت سبب في فرقة العديد من الاعضاء
ونتمنى عدم التحدث في السياسة في اي ساحة سواء العامة او غيرها
المنتدى منتدى تنموي ديني والالفاظ والكلمات التي استخدمت في ساحات السياسة
اصبحت لا تناسب المنتدى وهدفه .. وتم اتخاذ هذا القرار
في ضوء بقاء الحالة السياسية كما هي في بلادنا العربية
وفي ضوء استعدادنا لاستقبال شهر رمضان المبارك في الأيام القادمة
فكل عام وانتم بخير وبلغنا واياكم شهر رمضان الكريم نشكركم

ونتمنى لكم كل التوفيق

ادارة المنتدى

2 من 2 < >

انتظرونا بعد رمضان

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انتظرونا بعد رمضان

مع تحياتي
المودريتور الاحمر

شاهد أكثر
شاهد أقل

طلب تصميم جزاكم الله خيرا

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

المشاركة الأصلية بواسطة هابى5 مشاهدة المشاركة
    تصميم رائع اخى ما شاء الله عليك عاوزين بقى نشوفوا ابداعاتك فى ساحة الابداع والتصميم
    ازيك ياهابى وان شاء الله اشترك معاكم فى ساحة التصميم والأبداع بس بخلص الأول الطلبات والحاجات اللى الناس محتاجاها هما اولى بالتصاميم بردوا
    sigpic

المشاركة الأصلية بواسطة نهير أشرف مشاهدة المشاركة
      التوقيع راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائع بجد تسلم الايادي

طيب ممكن انا كمان اطلب توقيع بإسمي بس يكون بالانجلش

Noheir Ashraf

ويكون برضو بيتحرك كده وفيه حركات حلوة زي توقيع أمل

معلش انا عارفة ان فيها غلاسة بس بصراحة التوقيع التحففففففففففففففة اللي عملتوه لأمل هو اللي شجعني
      التوقيع اهو يا نهير بس اضفت ليه كلمة النفوس القوية لاتعرف اليأس ويارب يعجبك وان شاء الله cover الفيس بوك هيكون جاهز بكرة

sigpic

المشاركة الأصلية بواسطة abd elrahman nasr2013 مشاهدة المشاركة
        التوقيع اهو يا نهير بس اضفت ليه كلمة النفوس القوية لاتعرف اليأس ويارب يعجبك وان شاء الله cover الفيس بوك هيكون جاهز بكرة

بجد مش عارفة اقول ايه قدام الجمال والابداع ده يا عبدالرحمن
        انا بجد فررررررررررررررررررررررررحانة اوي
        التصميم جنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
        انا متشكرة جدا جدا جدا جدا
        sigpic

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو خالد
        سيبقى كلامي و كلامكم يمتد إلي أجيال قادمة و يدخلوا إلي هذا الموقع بعد انتصار الإسلام أن شاء الله فيضحكون و يبكون و يقولون كانوا رجالا

مش عارفة اقولك ايه يا سارة
          بجد التصميم تحفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف ففة .... بجد انا مش مصدقة مبهر جدا

بجد اشكرك شكرا جزيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل ا
          الحمد لله انو اعجبكي و جد سعيدة بالكلام الجميل اللي قولتيهولي جزاكي الله خيرا
          اللهم يا دا الجلال و الاكرام ارحم اخواننا في كل مكان

sigpic

بجد مش عارفة اقول ايه قدام الجمال والابداع ده يا عبدالرحمن
            انا بجد فررررررررررررررررررررررررحانة اوي
            التصميم جنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
            انا متشكرة جدا جدا جدا جدا
            الشكر لله والحمدلله انو عجبك انا بقى اللى فرحااااااااااان اكتر لما الاقى تعبى وشغلى حد فرح به
            sigpic

السلام عليكم
              حبيت اشارك فى هذا العمل الرائع بتصميم يارب يعجبكم ومع العلم انى اول مرة اصمم صورة متحركة والحمدلله نجحت وزى ماانتوا هتستفادوا لو عجبكوا انا كمان استفدت بأنى قدرت اصمم صورة متحركة وثابتة اتفضلوا التصميم يارب يعجبكم.

لو وجدتوا اى حاجة مش مناسبة او غلطة عملتها قولوا لى وانا هصلحها بأذن الله وممكن اعمل تصميم تانى لو معجبكومش وشكرا
              ومبروووووووك يا الفارسة امل العمر ومجدد إلى لأبد
              وربنا يرزقكم بالذرية الصالحة
              وشكرا...

بجد انا مش عارفه اقول ايه تصميم مش ممكن هااااااااااااااايل روعه جنان بجد يا جماعه انا بشكركم من كل قلبى والله خجلانه جداااااااااااااااااا مش عارفه اشكركم ازاى هابى وساره و
              اخى عبد الرحمن شكرااااااااااااااااااا جزيلا تصميمك هايل روعه والله ..... ربنا ينجحك يااااااااااااااااااارب ويعطيك حتى يرضيك انت فنان ومبدع جزاك الله خيرااااااااااااااااااااااااااااااا
              sigpic

الحمدلله هيييييييييييييييييييييي بقى عندى 3 تواقيع كل فتره حغير واحد بس فى مشكله عندى عمر مسافر ومش عارفه انزل ولا واحد بالتوقيع ************************هه
                sigpic

المشاركة الأصلية بواسطة الفارسه امل العمر مشاهدة المشاركة
                  بجد انا مش عارفه اقول ايه تصميم مش ممكن هااااااااااااااايل روعه جنان بجد يا جماعه انا بشكركم من كل قلبى والله خجلانه جداااااااااااااااااا مش عارفه اشكركم ازاى هابى وساره و
                  اخى عبد الرحمن شكرااااااااااااااااااا جزيلا تصميمك هايل روعه والله ..... ربنا ينجحك يااااااااااااااااااارب ويعطيك حتى يرضيك انت فنان ومبدع جزاك الله خيرااااااااااااااااااااااااااااااا
                  لا تشكريني فهذا اقل شيء ممكن اقدمه لكي ربنا يسعدكم يا رب و يهانيكو
                  اللهم يا دا الجلال و الاكرام ارحم اخواننا في كل مكان

sigpic

المشاركة الأصلية بواسطة الفارسه امل العمر مشاهدة المشاركة
                    الشكر لله واعتبريها هدية بسيطة مش قد المقام اوى ايوا بس اعتبريها هدية زواجكم والف مليون مبروووووووك
                    sigpic

خلاص خلص الكوفر بتاع الفيس بوك يا نهير يارب يعجبك اتفضلى زى ما طلبتى يكون فيه كاركتير وضحك كده

هى كانت نكتة عملتها كوفر بالمرة ها يارب يعجبك شوفى بقى كام واحد لما يخش صفحتك حيضحك هه هه هه

sigpic

هاهاهاهاهااهاهاهاهاهاهاهاهاها
                        بجد الكوفر فظييييييييييييييييييييييييييع مش ممكن يجننننننننننننننننننننننن
                        انت متعرفش عجبني قد ايه
                        انت راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائع يا عبدالرحمن
                        متشكرة جدا جدا جدا
                        sigpic

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو خالد
                        سيبقى كلامي و كلامكم يمتد إلي أجيال قادمة و يدخلوا إلي هذا الموقع بعد انتصار الإسلام أن شاء الله فيضحكون و يبكون و يقولون كانوا رجالا

هاهاهاهاهااهاهاهاهاهاهاهاهاها
                          بجد الكوفر فظييييييييييييييييييييييييييع مش ممكن يجننننننننننننننننننننننن
                          انت متعرفش عجبني قد ايه
                          انت راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائع يا عبدالرحمن
                          متشكرة جدا جدا جدا
                          العفو يا نهير احلى حاجة انوا عجبك التوقيع والكوفر وعجب الفارسة امل العمر التصميم دى شهادات فى حياتى واوسمة اعتز بها طوال عمرى
                          sigpic

ازيك ياهابى وان شاء الله اشترك معاكم فى ساحة التصميم والأبداع بس بخلص الأول الطلبات والحاجات اللى الناس محتاجاها هما اولى بالتصاميم بردوا
                            الله يسلمك اخى عبد الرحمن تنور وتشرف ساحة الابداع وربنا يجعل تعبك فى ميزان حسناتك ما شاء الله عليك شغلك ممتاز

جزاكم الله خيرا ..
                              يغلق الموضوع لانتهاء الغرض منه
                              sigpic

رمــضـــان كــريـــم

يعمل...
                              X