العاب فلاش

صفحة 5 من 5 الأولىالأولى 12345
النتائج 81 إلى 85 من 85
    الصورة الرمزية منة (طالعة الرحلة )
    علم الدولة : Users Country Flag

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    حلقة النهاردة كانت فعلا مميزة و معتقدش حد فينا هينساها خصوصا عشان المكان اللى حضرتك صورت فيه
    يا ترى حضرتك لقيت المكان ده بالصدفة و لقيته مناسب لموضوع الحلقة فصورت فيه و لا حضرتك كنت بتدور على مكان فيه المواصفات دي
    والله يا دكتور عمرو معظم الحلقات صورتها فى اماكن مش بس مناسبة لموضوع الحلقة دى كانها استوديو مصمم خصيصا لها
    فسبحان الله خالق الكون اللى فيه الاماكن الجميلة دي و ان شاء الله الجنة احلى بكتير ربنا يكتبنا من اهلها و يجمعنا مع الرسول صلى الله عليه و سلم
    يارب اهدنا الصراط المستقيم و بلغنا ليلة القدر كلنا امين

I15 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازيكم يا اجمل اعضاء على احلى موقع فى الاتنرنت كله
    انا على فكرة لسه مشتركة قريب اوى فى الموقع الجميل ده وعايزة حد يفيدنى ازاى استخدمه لان فى حاجات مبعرفش اجيبها زى مثلا لو انا شاركت باى تعليق ازاى اعرف ان فى رد على مشاركتى ولا لا وازاى اعرف ان طلبى الانضمام لمجموعه اتقبل او اترفض
    يعنى فى حاجات كتيرة ناقصانى عايزة اعرفها ياريت كل اللى عنده معلومة يبعتهالى فى رساله عشان اعرف اقراها واستخدم الموقع صح

وشكرا جدا ليكم كلكم حتى لو مردتوش عليا بس يكفينى اوى انى عضوة فى احلى موقع على الانترنت كله

أنا صح متأخره شوي بنقاش ومتأخره شوي عن المنتدى
    بس أنا من المتابعين وبشده لك يادكتورنا الفاضل من برنامج على خطى الحبيب أحس برامجك زادتنا روحانية أكثر في رمضان
    أنا مستعده وبقوه وانا لسع ما تابعت حلقة اليوم كان نفسي أشارك حتابعها بعد صلاه الفجر على الرسالة
    أنا دره الدرر من السعودية

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،،، أول مرة أتواجد فيها معك يا دكتور بالرغم من انني من ابناء المنتدي ومن المحبين لشخصك الرائع ... والله اني احبك في الله واتمنى ان اراك اليوم وفي جنة النعيم بعد ان نمر على الصراط المستقيم كالبرق بأذن الواحد الاحد ونجاور المصطفى صلى الله عليه وسلم ... على فكرة الى الآن انا واصدقائي نشاهد باستمرار قصص القرآن ... ويا الله الله الله على قصص القرآن والله حبينا القرآن وفهمناه من خلال قصص القرآن .. اللهم انفعنا بما علمتنا يا رب ... والله كل حياتنا تغيرت وكل نظرتنا للحياة تغيرت ... والحمدلله اتصلت على من كنت اقاطعهم من قريب او من بعيد ... وكل ما تذكرت شخص حتى لو احتمال انه غضبان او زعلان منى سعيت ان اكلمه ... وتبقي لي واحد اسأل الله ان يهون لي واتصل به ... لاني في بلاد بعيدة عنه ... الله يجزيك خير ويبارك فيك ... ونحن جميعنا تحبك في الله ... جمعنا الله مع الرسول صلي الله عليه وسلم في الفردوس ...

رضينا بالله رباً وبالاسلام ديناً وبمحمد صلى الله عليه وسلم نبياً ورسولاً

اللهم أعز الاسلام والمسلمين وأذل الشرك والمشركين وأعلى كلمة الدين

انا مستعددددددددددددددددددده للاستقامة التامة في العشر الاواخر
    انا اريد ان اخطو خطواتي نحو طريق الرشاد الابدي
    ربنا اعفو عنا وارض عنا واغفر لنا وارحمنا
    واعتق رقااااااااااااابنا ورقاب والدين من نار جهنم
    ربنا اننا ضعفاء لا نقوى عذابك
    ربنا ارحمنا ولا تعذبنا يا
    اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااارحم الراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااحمين

صفحة 5 من 5 الأولىالأولى 12345

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المفضلات

المفضلات