العاب فلاش

صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123
النتائج 41 إلى 42 من 42

علم الدولة : Users Country Flag

السلام عليكم ,كيفك دكتور عمرو ..الله يتقبل منك ومنا انشالله يارب ,ادعيلنا اوى يا دكتور عندنا احلام كتيرة وجميلة اوى ادعى ان الله يرضى عنها ويسعدنا على اننا نسعى فى تحقيقها ..
    اما موضوع انهردا بقةى..تحفة حلو اوى يا دكتور ..تعرف انا رابطة عندى الموضوع دا بايه يا دكتور ؟
    انا رابطاه عندى بالثقة فى الله وحسن الظن فيه...لما بيحصل ليا موضوع وعايز قوة ارادة ..فورا بربط الموضوع بربنا وابدا افكر نفسى واكلمها عن ثقتى فى حبيبى الله وان هو اد الثقة دى وعمره ما هيخزلنى لان هو مش بيخزل عباده ,ووقتها بيكون يقينى بالله حسن ظن..وطبعا انا عارفة يعنى ايه حسن ظنى بحبيبى الله سبحانه وتعالى
    من هنا بتيجى الاراده , والعزيمة . والهمة ..ببدا اسعى فى الاسباب متيقنه من النتيجة وسعيى بالاسباب دا هو ارادتى ودافعى انى افعل الامر الذى بين يدى
    فعلا زى ما حضرتك قلت يا دكتور (انت عبارة عن مكعبات متلخبطة ومعانا فى رحلة للسعادة هتعيد ترتيبها مرة تانية)
    الله يبارك فيك يا دكتور بتاكد لينا على معانى وبتزيد الثقة فينا وبتجدد امل جوانا .. ابونا كلللللللنا يا دكتور
    عارفة ان حضرتك عارفنى بس لازم اقولك بردوا .انا بتاعت الفاشون يا دكتور
    لا اله الا الله

علم الدولة : Users Country Flag

Icon37 khadija maroc

حلقة اليوم رائعة جدآآا جدآا موضوع مهم.. الإرادة لأنه لو كل واحد فينا صلح إرادته وقواها حنكون إنشاء الله بخير بس أكيد ده لي حيحصل لأنه الحمد للله الملايين بيتابعك يا دكتور و كلنا مقتنعين بكلامك و حنتحرك إنشاء الله و حنقوي إرادتنا
    أنا شخصيا البرنامج غير فيا حاجات كتيرة مش بس في موضوع السعادة بس حاجات تانية كتير مهمة بتوصلها في كل حلقة
    أحب أن أقلك يا دكتور إني برامجك كل عام بتضيف لعلاقتي مع ربنا حاجات كتير و بتقرب منو أكتر و العام ده إنت خلتني أكتشف حجة مهمة جدا إني ربنا بحبني و الله مآمنة بده جدآآا واكتشفت ده في حاجات كتيرة أهمها إنه سبحانه مبخلنيش أستمر في غلط أبدا و الحمد للله
    أرجوووووووك يا دكتور متنساش تدعيلي إنه ربنا يشفيني بخروج رمضان من جرثومة عندي في المعدة بإسمي خديجة من المغرب جزاك الله

صفحة 3 من 3 الأولىالأولى 123

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المفضلات

المفضلات