العاب فلاش

صفحة 1 من 5 12345 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 20 من 100
    Webmaster الصورة الرمزية مدير المنتدى
    علم الدولة : Users Country Flag

افتراضي ليلة 27 رمضان .. الاسرة في ليلة القدر

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو خالد مشاهدة المشاركة
    [b]

أخوتي وأحبتي في المنتدي .. أنا منذ زمن طويل لم أكن قريب منكم مثل هذه الايام فانا ادخل يوميا كما ترون واتفاعل معكم حتى أحببتتكم أكثر وأكثر وصرت اشتاق للمنتدي كما لم يحدث من قبل ولذلك خطرت لي فكرة أظن أنها ستسعدكم وتكون بشري إن شاء الله في بداية العشر الاواخر من رمضان وهذه الفكرة هي أنني سأجري معكم حوار حي يوميا بالصوت وأحيانا بالصورة لمدة 20 دقيقة بداية من يوم الثلاثاء القادم حصريا فقط على عمرو خالد دوت نت وستكون 20 دقيقة فقط لانشغالي وانشغالكم بالقيام والعبادة وسيكون هدف ال 20 دقيقة الاستعداد لكل ليلة من ليالي العشر الاواخر من مضان لندرك ليلة القدر ..

والاجابة على بعض الاسئلة الخاصة بالجنة في بيوتنا ثم نختم هذا اللقاء اليومي بالدعاء في كل ليلة وسيكون هذا اللقاء إن شاء الله يوميا بين الساعة الثانية عشر ليلا والثانية عشر والنصف .. حصريا على عمرو خالد دوت نت .. وسابثه من مكان اعتكافي وسيكون هدفنا ونيتا فيه .. بلوغ ليلة القدر والله ما بلغنا ليلة القدر واجعل الجنة في بيوتنا .. ولكن بشرط أن تشاهدوا حلقة الجنة في بيوتنا اولا ثم تدعو لي دعاء شديدا بعد هذا اللقاء اليومي

ميعاد الحوار الساعة 12 ليلا ت. القاهرة .. وللدخول إلي الحوار الحي ... انقر هنا

اليوم 26 من رمضان

اللهم أنك عفو كريم تحب العفو .. فاعفو عنا

في انتظار تعليقاتكم على حلقة الاسرة في ليلة القدر والتي تم تسجليها من العاصمة البريطانية ... لندن

ونوجه عنايتكم أن حوار اليوم سيكون في تمام الساعة الحادية عشر مساء .. نظرا لتواجد أ.عمرو خالد في برنامج القاهرة اليوم على الهواء مباشرة في تمام الساعة 12 ليلا .. وللدخول للحوار الحي مع أ.عمرو خالد برجاء الضغط على الرابط التالي

http://www.amrkhaled.net/ak_interview

وما لم يعلق عليه أ.عمرو خالد في الحوار ... يقوم بالتعليق عليه بنفسه من خلال مشاركات المنتدي ..
    جزاكم الله خيرا

في انتظار تعليقاتكم

معا نصنع الحياة .

عضو محترف الصورة الرمزية (حبيب الرحمن)

اتنازل عن مشاركتي في هذه الصفحة الاولى للأخت أم محمد فأرجو من الاستاذ عمرو خالد ان يشمل اسرتها الكريمة بدعائه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحبة فالله مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    استاذى الفاضل عمرو خالد بارك الله فيك
    اسأل الله لك فى هذة الليله العفو والعافيه
    جزاك الله خيرا على فتح هذه الصفحه للمشاركه
    والتواصل معك ولكنى اشعر فيها بالضيق الشديد لأن اسرتى تفككت فلقد مات زوجى منذ عام والسعاده التى كنا نشعر بها انا وأولادى تبدلت لااستطيع ان اقول لك كم اقاسى من الحياة
    والله الحياة اصبحت صعبه جدا ولا اجد المخرج
    والمعين غير رب العالمين والحمد لله اننى احاول ان اصنع الجنه فى بيتى مع اولادى
    ولكنى اطلب منك الدعاء فقط

التعديل الأخير تم بواسطة (حبيب الرحمن) ; 08-10-2007 الساعة 11:07 PM

عضو محترف الصورة الرمزية ( فتاوى على الهواء مباشر... ايمان ) ام عبد الرحمن

3agek13

ياريت حضرتك تدعيلى و ان ربنا يعتقنى من النار

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    استاذنا الفاضل / عمرو خالد
    جزاك الله الفردوس الأعلى

ارجو ان تطمنى هل انا اعتقكت من النار كيف اعرف هذا مع العلم اننى من المخلصين لله واحارب العدو الدود لنا وهو الشيطان بشتى الطرق ومن ضمن اعمالى لمحاربه الشيطان اننى ساعدت شخصيات كثيرة على لبس الحجاب ونتيجة هذا العمل ان ابنتى طلبت لبس الحجاب وهى فى الصف الرابع الابتدائى وهى الان فى خامسة ابتدائى بدون ارشاد او نصح منى هل هذا دليل على تقبل ربى عملى الصالح وعتقى من الناروعمل اخر يؤكد اننى اعتقكت من النار اننى ادخل على قلب المسلمين السرور واقضى لهم ديونهم بمساعدتهم دئما ونتيجة هذا وهبنى ربى وخصنى بملكية خاصة وكرامات ادت الى التخلص من كل الالم الموجودة فى اجهزة الجسم واصبحت يدى كريمة اضعها على اماكن اللالم فتمحو الاللام ويختفى اعراض المرض طبعا بطريقة علمية وقراءه فى جميع تخصصات كتب الاطباء واثبت هذه النعمة بتحاليل طبية واننى اعالج بصلاة مباركة للرسول (ص) وبلرقية الشرعية وهذا الموضوع حقيقى فعلا هل هذا دليل اكبر على اننى مخلصة لله ولهذا خاصنى بهذه النعمة وهذا يدل على اننى اعتقكت من النار فعلا
    استسمحك بان تدعو لى ان يثبتنى ربى على الاخلاص له وان اجمع كل اعمالى الصالحة حتى اقدمه له حين القاءه وان تدعو لى ايضا ان اقابلك فى جنه الفردوس الاعلى صحبه صالحة باذن الله هذا ما اتمناه ان يحدث فقطاختك فى الله
    ايمان ماهر

التعديل الأخير تم بواسطة ( فتاوى على الهواء مباشر... ايمان ) ام عبد الرحمن ; 09-10-2007 الساعة 04:03 PM
    ضحيتم بارواحكم لتحرير مصر من الفساد

((الان نتنفس حرية)) ويغلب فى تعاملتنا الان ((الصدق والوفاء والامانه )) يا بختك يا مصر بشبابك وشباب ثورة25

عضو جديد الصورة الرمزية smsmcat

Icon37

بسم الله الرحمن الرحيم
    الله الله عليك يا استاذ عمرو ماشاء الله الحلقة اكثر من رائعة و كمان منور كعادتك دائما على اوربت انا عندى سؤال لو واحدة صحبتى بتبث فى الياس كيف ابتعد عنها من غير مسبب لها اى ضيق او احراج و علش يا استاذنا الغالى تعبينك معانا اوى
    و شكرا
    اللهم انك عفو تحب العفو فاعفو عنا

التعديل الأخير تم بواسطة smsmcat ; 09-10-2007 الساعة 12:56 AM

عضو جديد الصورة الرمزية sohaila_a

أزيك يا أستاذ عمرو وأزي علي وعمر وازي دكتوره علا ياريت تسلملي علهم لأني فعلا بحبهم في الله جدا جدا جدا

اما حلقة حضرتك عن الصحبه الصالحه فأحب ان اخبر حضرتك ان سني 20 سنه ولكن ليس عندي أصدقاء لأنني لم أجد بعد الصحبه الصالحه كلما قابلت فتاه اجد كل ما يملئ راسها فراغات وتفاهات

في الشهور الأخيره عندما أصبحت عضوه في صناع الحياه وجدت فتيات كثيرات كنت أتمني ان أجدهم في الدنيا ولكن لا أعرف لماذا أشعر ان من الصعب ان اجد الصديقه التي تحبني أشعر ان فتيات صناع هم زملائي ولكن لا أحد فيهم يريد ان يصادقني نصبح (أنتيم) لا أعلم لماذا مع انني الحمد لله شخصيه محبوبه جدا ولكني أشعر انهم يتباعدوا عني

لقد أعتدت علي هذه الحياه الخاليه من الأصدقاء الأوفياء ولا انكر اني عندما أتذكر ذلك أظل ابكي كثيرا ولكم ما الفائده فلا أحد يشعر بذلك

هذه المره الأولي التي أقول فيها هذا الكلام لأحد ولكني أعلم ان حضرتك احق شخص ان أقول له هذا الكلام بما أكنه لحضرتك من تقدير وحب في الله وأخ كبير لي أستشيره إن لم أكن اره
    حاولت كثيرا أن أخذ رقم تليفون حضرتك ولكن لم أعرف كنت أريده فقط لأن في حياتي الكثير من الأمور التي لا أجد من أحكي له عنها ولا أجد النصيحه التي اتمني ان أأخذها من أحد أكبر مني يفهم عني لكي أستفاد منه ومن خبرته

أتمني أن تخبرني أخي العزيز ماذا أفعل هل سأظل هكذا ما حييت أم أن من الممكن العثور علي أصدقاء وليس زملاء كما أتمني

في النهايه أحب أن أهنئ حضرتك علي هذا البرنامج الرائع (الجنه في بيوتنا)ولا تسمع كلام أحد علي ان هذا البرنامج كان لا يصح أن يعرض في رمضان فأنه رائع وإن كثيرا من المشايخ يتكلم عن حب الله وكيف نعبد الله في رمضان وتكلموا عن الأيمانيات
    ولكن لم يفكر أحد في بناء أسره تجئ لنا بصلاح الدين أو عمر بن الخطاب
    بارك الله فيك علي فكرة البرنامج التي نحن في أمس الحاجه إليها

كانت عندي مشكله تانيه يا أستاذ عمرو لوسمحت وهي اني دايما كل لما بعبد ربنا هاجس يقولي اني بنافق وده بيطلعني من حالة الخشوع الي بكون فيها اكون بصلي مثلا لو بكيت من خشية الل وانا بصلي اقول لنفسي انا بككي عشان الناس تعرف اني ببكي مع اني ساعتها بكون خاشعه جدا جدا0
    لكن مش عرفه انا بحس بكده ليه ياريت يا استاذ عمرو تقولي اعمل ايه الموضوع ده معذبني وساعات بحس اني بكره نفسي بسبب الموضوع ده واقول انا مفيش فيا فايده ارجوك قولي اعمل ايه

وجزاك الله عنا كل خير أكرمك الله وأعزك ونصرك وثبتك وزادك علما ويقينا

3agek13

استاذ عمرو خالد اتمني من الله ان ترد علي
    والله اننا نحبك في الله وانت مني بمنزلة الاخ و ادعو لك كثيرا و ارجو ان تذكرني في دعائك
    ولي عتاب عليك. كلما اردت ان اراسلك تظهر لي رساله بأنه لن استطيع ذلك لان الرسائل "واللهم لا حسد" تخطت الالف. كيف استطيع ان ارسل لك رساله؟؟؟؟
    و بالنسبه للبرنامج فهو طبعا برنامج رائع جدا و احلي حاجه فيه انه مش موجه للابناء فقط كباقي البرامج و لكن لجميع افراد الاسرة
    ولو اني اكثر برنامج حضرتك عملته بحبه جدا جدا جدا هو علي خطي الحبيب كان نفسي اقولك من زمان انه برنامج رااااااااااااائع
    ربنا يكرمك و يحفظك و يعزك و يوفقك و يبلغنا و اياك ليلة القدر

عضو مجتهد الصورة الرمزية mared wshwshny

اللهم ارزق أستاذنا الاخلاص وانصره وانصرنا وافتح عليه فتحا مبينا وعلينا وأعنه وأعنا جميعا على الاصلاح فى الأرض
    اللهم استعملنا ولا تستبدلنا
    ..............................
    جزاك الله خيرا يا أستاذنا الفاضل على حلقة ليلة القدر
    ذكرتنا بثوابها ورفعت همتنا
    ونشكرك على الدعاء فقد أسعدت قلوبنا

التعديل الأخير تم بواسطة mared wshwshny ; 08-10-2007 الساعة 11:27 PM

عضو جديد

نفسى ترد عليا ولو مره واحده بس يا بابا عمرو ( بعد اذن حضرتك انا بعتير حضرتك بابا) والله انا عندى مشاكل كتير فى حكايه الاسره بس كل مره لما بنسى واعفو زى ما حضرتك قولت الليله ديه علشان ربنا يعفو عنى للاسف للاسف الشديد .. يحصل موقف تانى بابا يظلمنى فيه وانا مش معقول كل شويه بابا يظلمنى واعفو اكيد صبرى هاينفذ فى يوم .. على فكره انا بدعى لحضرتك دايما بعد ما ادعى لبابا وماما لان حضرتك زى بابا ... كان نفسى ربنا يرزقنى باخ زى حضرتك .. ونفسى ربنا يرزقنى بزوج مثل حضرتك .. ممكن حضرتك تدعيلى اليوم ان ربنا يرزقنى بهذا الزوج وتدعيلى بالتفوق فى دراستى .. انا نويت السناديه اعمل المستحيل علشان ان شاء الله اعمر الارض واعمل عمل كويس اقابل بيه ربنا
    وفى النهايه بقول يا رب ترد عليا ويار ب يخليلك على ويا رب نحشر جميعا فى الجنه مع رسولنا الحبيب

عضو جديد

الحمدلله وصلات والسلام على رسول الله
    ((((((( اللهم انك عفو تحب العفو فعفو عنا ))))))))

سلام عليكم استاذ عمرو خالد ... جزاك الله كل الخير بل مجهود الي بتبذله في برنامج الرائع
    انا حاب اعلق على نقطتين عن ليله القدر :

اولا : هل صحيح ان ليله القدر لا تقبل من : 1/ الشخص المشاحن ؟
    2/ مدمن الخمر ؟
    3/ شخص عاق لابويه؟

ثانيا : في تفسير بيقول من دلائل التي تدل على ان ليله القدر هيه ليله 27 من رمضان هيه:
    انو سوره القدر تتكون من ثلاثين كلمه بعدد ايام رمضان وان كلمه ( هيه) في الايه (سلام هيه حتى مطلع الفجر ) تعادل كلمه رقم 27 ؟؟؟

جزاك الله كله الخير
    واحب ابشرك انو ان شالله حنحي ليله القدر جماعيه مع العايله كلنا متجمعين والحمدلله رب العالمين

احبك في الله
    اللهم ارزقه اخلاص والنصر والفتح يا رب .امين
    سلام عليكم

التعديل الأخير تم بواسطة mohamed_sabah ; 08-10-2007 الساعة 11:08 PM

انا مش عارفة اقول ايه والله العظيم بعد كل اللى انا بقرأه بس مش هقول غير(COLOR="SeaGreen"]بسم الله ما شاء الله عيك يا أ .عمرو وربنا ينصر بيك الاسلام اكتر واكتر)[/C [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE]عامة علشان مأطولش عليك انا اول مرة اشارك برد وحاسة انك باذن الله هتقراه \انا لسة اولة اسنان ومعيش اى حد اعرفه واللى لاقيتهم مش حاسة انهم ذى او مش شبهى ولا شبه شخصيتى وده شىء مضايقنى اوى يا ريت تدعيلى بالصحبة الصالحة . انا ليا 6 اصدقاء كلهم بيحبونى وبيخافوا عليا وكلنا بنحترم بعض وبنعمل اى شىء مع بعض ودايما حاسة انهم كويسين وبحبهم بس لما عملت الاختبار بتاع الصداقة لاقيت ان ولا حاجة كويسة موجوده بس على فكرة عمرهم ما عطلونى عن اى شىء كويس انا مشتركة فى صناع الحياة الغربية وبصلى وبقيم اليل كل يوم عادى بالقران طول السنة وعمرى مزعلت اهلى لانى بخاف انام وهما زعلانين منى لحسن (بعد الشر افقد اى حد واندم بعد كده) يمكن علشان انا مش بتأثر بحد بسهولة وبقضى معاهم وقت حلو وبعمل اللى انا عايزاه فعمرى محسيت انهم مش كويسين حتى لما بيعملوا حاجة غلط بنصحهم ومش بهتم انهم كده وحشين لاننا كلنا بنغلط بس يا ريت يا استاذ عمرو تتكلم بعد كده عن الحياه الجامعية لانى خايفة جدا منها انا لحد دلوقتى متماسكة بس برده خايفة مبادئى تتغير ارجوك.............وياريت تنزل الحلقة على النت علشان هنروح كلنا نصلى التهجد والفجر ونفضل لحد الشروق (والله تعبت اوى عقبال مأقنعت بابا واخويا ان نروح كلنا كل مرة اروح انا وماما واختى وبس)بس البركة فيك كنت هحس بالذنب اوى لو ده محصلش لانى اصغر واحده وبعرف ادلع عليهم واقنعهم وده طبعا بعد ما حضرتك ادتنى الصقة ده لما قولت ان البنوتة هيا اللى فى ايدها كل حاجة ) بارك الله فيك ونصر بك الاسلام والمسلمين........قول امين

عضو متألق الصورة الرمزية radoda83

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

طبعا الحلقه كالعاده كانت حلوه قوي
    جزاك الله خيرا عنا
    اللهم ارزقنا الاخلاص وثبتنا بعد رمضان

التعديل الأخير تم بواسطة radoda83 ; 09-10-2007 الساعة 05:15 PM

عضو جديد

انا بدأت افقد الامل ان حضرتك ترد عليا

للهم انك عف تحب العفو فاعفو عنى

عضو جديد الصورة الرمزية stup11

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين
    بإذن الله سنكون أسرة واحدة موحدين الدعاء لله تعالى و ليكون الله شاهد علينا و يعفو عنا كأسرة مسلمة

عضو محترف الصورة الرمزية متوكله علي الله

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..

استاذنا الفاضل أ\عمرو..حضرتك منور المنتدي بجد..وجزاك الله عنا كل خير وجعل كل ما تفعله ي ميزان حسناتك أضعافا مضاعفه ان شاء الله..اد ايه محتاجين اللقاء ده مع حضرتك...محتاجين دفعه عشان نقدر نكمل ....وربنا يتقبل منا ويعينا علي الثبات يارب

نسألك الدعاااااااااااااااااااااء

في انتظار حضرتك ان شاء الله

عضو جديد الصورة الرمزية ريم الصحراء2

افتراضي اللهم امييييييييييييييييييييييييييييين

اللهم حرم اجسادنا على النار
    اللهم اعتنقنى الليله انا واهلى وكل اعضاء المنتدى والمسلمين فى كل مكان الاحياء منا والاموات
    اللهم اكتب لنا زيارة بيتك فى مكة
    اللهم اكتب لنا زيارة المسجد الاقصى قبل مماتنا
    اللهم موحد صفوف المسلمين فى كل زمان وفى كل مكان
    اللهم ارزقنا الاخلاص
    اللهم افتح بنا بلاد المسلمين المحتله
    اللهم انصرنا على اعدانا
    اللهم اصلح بنا الارض واجعلنا سبب فى نهضه الامة يا كريم
    اللهم حرر بلاد المسلمين فى كل مكان
    اللهم فك اسرى المسلمين
    اللهم خف عنهم العذاب
    اللهم موحد صفوف المسلمين يا كريم
    اللهم اخرج منا عمر بن الخطاب وعلى بن ابى طالب وصلاح الدين يا كريم
    اللهم اجعل كل جلنا عمر بن الخطاب وصلاح الدين
    اللهم ادخل السعاده وراحه البال والضمير فى نفوسنا
    اللهم ادخل الجنة فى بيوتنا
    اللهم ادخلنا الجنة متشابكين الايدى احنا واهلنا يا عفو
    اللهم اكتبا من اصحاب اليمن ويسر حسابنا
    اللهم اظلنا تحت عرشك فى يوم لاظل له
    اللهم ادركنا شفاعه الرسول
    اللهم اكتب لنا ان نشرب من يد الرسول
    اللهم اكرمنا برؤيه الرسول الكريم
    اللهم حبب لنا الايمان
    اللهم اغرس فى قلوبنا الايمان وانزع منه الحقد والجهل والجبن والكره
    اللهم اعز الاسلام والمسلمين فى كل زمان وفى كل مكان
    اللهم تقبل توبتنا يا تواب
    اللهم اجمع كل اعضاء المنتدى وصناع الحياة واباءنا وامهاتنا واخواتنا وكل قرابنا وكل المسلمين فى كل مكان فى الفردوس الاعلى يا كريم
    اللهم ان لم تكتب لنا ان تجمع كل اعضاءالمنتدى صناع الحياة ان تقابلوه فى وقت وفى مكان واحد اجمعنا تحت عرشك وتقول لنا قد اديتو الرساله وان غافر لكم اليوم يا غفور

اللهم اميييييييييين اللهم امييييييييييين اللهم امييييييييييييييييييييين

انا حاسه ان فعلا النهارده ليله القدر لانى حسيت بخشوع ومذله واجابه الدعاء
    اللهم تقبل دعاءنا يا كريم

التعديل الأخير تم بواسطة ريم الصحراء2 ; 09-10-2007 الساعة 01:05 PM

عضو مجتهد الصورة الرمزية آية الاسلام3

Smile

[align=center]استاذ عمرو جزاك الله كل خير

انا اقنعت ماما انها تنزل معانا النهاردةالتهجد ويارب يتقبل مننا الله

اما بابا فهو نظرا لظروف شغله مش هايقدر بس ان شاء الله هادعيله معانا انا واخواتىوماما وهو كمان هايدعلنا اكيد فى الليلة المباركة دى

ربنا يتقبل مننا جميعاً يارب

أعـــــــــــــــــزك الله ورزقــــك الاخلاص وفتح عليك فتحا مبينــــــــــــا ونصــــــــــــــرك الله على كل من يعديك يارب واعانك واعنا على الاخلاص ...آمين

جـــــــــــــزاك الله مرافقة نبينا الكريم صلى الله عليه وسلم[/align]

عضو متألق الصورة الرمزية ¤آية الرحمٰن¤

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    حلقة جميلة جدا بارك الله فيك

أحبك في الله يا أخي و أستاذي ع.خالد
    أود أن أعلق على حلقة الصحبة الصالحة أنا لي صديقات متربيات و جيدات و الحمد لله لكن ليس لي أخت في الله ،من صديقاتي هناك من هو متدين جدا و صالح لكن ليست متحجبة،فهل يمكن أن تكون لي أخت في الله دون أن تكون متحجبة؟ أتمنى أن ترد علي فهذا شيء يفرحني كثيرا
    [align=center]اللهم إنك عفو تحب العفو فاعفو عنا
    اللهم إهدنا و ارحمنا
    اللهم ارزقنا حبك و حب من أحبك و حب عمل يقربنا إليك
    الهم اكتبنا من أهالي الجنان الفردوس الأعلى ندخلها دون حساب و لا عقاب و لا عذاب
    اللهم ارزقنا الإخلاص و افتح علينا و انصرنا
    اللهم استخدمنا عندك لإصلاح الأرض
    اللهم فك أسر المسجد الأقصى
    اللهم نهضة بالمسلمين في الإيمان و التقوى[/align]

التعديل الأخير تم بواسطة ¤آية الرحمٰن¤ ; 08-10-2007 الساعة 11:59 PM

الصورة الرمزية دكتورة صغيورة

أ.عمرووووو
    رزقك الله الاخلاص
    وفتح عليك
    ونصرك
    وأعانك على اصلاح الأرض

عضو جديد الصورة الرمزية (أم_كلثوم)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته /استاذى واخى الكريم عمرو خالد مش عارفه هتصدقنى ام لا اشعر ان حضرتك تحل مكان الاخ الذي افتقدته بعد وفاته والاب الذي لم اراه وانا واولادى فى امريكا ونتابع برامجك الجميله المفيده ومفيش حد حواليه الا وبيدعى لحضرتك وانا انضميت للاكادميه المرأه المسلمه لصناع الحياه ولا اوصف لحضرتك شعوري برمضان السنه دى لانى فعلا مع اخوه ام اراهم ولكن نتعاون على الخير وحفظ القران والدعاء لا نرى بعض ولكن والله يا استاذ عمرو اشعر بحتضان قلوبنا لبعض والمحبه الخالصه لوجهه الكريم وهذا كله فى ميزان حسنات حضرتكوالقائمين على الموقع وسؤالى لحضرتك عندى بنتى عمرها 8 سنوات وانا خايفه عليها من المجتمع الامريكى والمدارس فياريت النصيحه وياريت الاهتمام بالرد عليه وربنا يبارك لنا فيك يارب وادعيلى ان ربنا يعز بى وباسرتى الاسلام فى امريكا ويعنا على اداء الامانه يارب يقر عينك بزوجتك واولادك فى انتظار الرد شـكــ وبارك الله فيك ـــرا .

صفحة 1 من 5 12345 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المفضلات

المفضلات